aZanya 2010.08.18. 21:31

A szőke:)

 A legnagyobb, és egyben az egyetlen fiú gyermekem, aki Bence névre hallgat :) 
Őróla nehéz írni. Annyira összetett személyiség, annyira változékony, hogy lehet amit ma írok, holnap már nem lesz aktuális :)

Ami biztos, hogy 2003 júniusában született, amikor én még alig 19 éves voltam. Véletlen gyerek volt, s bár egyedül kellett vállalnom, soha, egy percre se bántam meg. Ő az én kis kutyaszeműm, a jobbkezem, a mindenem :) A legjobb fiú, báty, és testvér :) 

Bár szokta osztani, irányítani, nevelni a tesókat, tudom, hogy imádja őket, és ha segítségre van szükségük, akkor mindig ott van, mindig segít. (na jó, majdnem mindig)

Idén megy iskolába, kicsit nehéz nekem emiatt, neki pedig pláne. Nagyon, nagyon furi érzés hogy az én kicsi fiam máris iskolába megy, hogy így elrohant az idő... erről az egészről, az iskolakezdésről fogok írni egy külön posztban, mert hosszú lesz :)

Amit még elmondhatok róla, hogy elég zárkózott természet, a szűk családon kívül mindenkivel tartózkodó (tehát már a nagyszülőkkel is), sok idő kell hogy megnyíljon. Imád rajzolni, ebben tudja magát igazán kifejezni. Hetente be is telik egy-egy füzet :) Nagyon szépeket rajzol, öröm látni.
Nagyon érdeklődő természet, érdekli a csillagászat, a természetvédelem, és mindenféle tudomány. Tévét nézni nemigen szokott, de ha igen, akkor a NAtGeo, a Spektrum, Discovery, Discovery science mehet csak, nagyon ritkán a kicsik nyomására minimax :)

Most hirtelen ennyi, küldök róla egy képet :)

A bejegyzés trackback címe:

https://3gyerek.blog.hu/api/trackback/id/tr112231606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása