A világ legegyszerűbb receptje, és garantáltan mindig sikerül :)

Valamikor régen olvastam EMargit oldalán

Ugyanannyi túró (juhtúró), liszt, margarin (ha lehet inkább vaj), igény szerint só

Kevés reszelt sajt a tetejére.

A három összetevőt jól összegyúrom, hogy teljesen egynemű legyen. Ha síma túróból készül, akkor teszek bele sót is, juhtúróhoz nem szoktam. Ha összegyúrtam, hűtőben pihentetem, kb fél órát (ezalatt begyújtom a sütőt, lereszelem a sajtot, letakarítom a pultot a nyújtáshoz. 

A tésztát kb fél centi vastag nyújtom (ha vastagabb eldől a rudacska, a pogácsa nem)

a tetejét lekenem tojássárgájával, megszórom a sajttal, és ha rudakat szeretnék akkor pizzavágóval elvágom, ha pogácsát, akkor szaggatóval kiszaggatom. Sütőpapírra teszem és megy a sütőbe. én gázsütő 5-ös fokozatán szoktam, kb 5-6 perc alatt megsül.

Egyszerű, gyors, és a siker garantált!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://3gyerek.blog.hu/api/trackback/id/tr672530646

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: automation testing courses in london 2019.04.13. 11:10:53

Birthday gift ideas for guy just started dating - jyapadm

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása