Mostmár nagyjából körvonalazódik, ki mit kap karácsonykor :) Bár olyan nincs is, hogy ki mit, hiszen nálunk a gyerekek közösen kapnak ajándékot, bár egy-egy dolgot szoktunk külön-külön is adni.

Kapnak Lego duplo-t, ez mondjuk minden évben játszik :) Nem vagyok műanyag-fan, sőt környezettudatosnak mondom magam, de annak ellenére hogy a Duplo műanyag, én javaslom mindenkinek. És ennek nagyon sok oka van.

A duplo minden korosztálynak jó. Sokan szeretik a Legot, de a Duplot könnyebb kezelni, így nálunk ez a jellemző. Én még felnőttként is sokat duploztat a testvéreimmel, és bezony az egyetemista haverokkal is jókat építkeztünk anno. A majdnem 8 éves fiam is imádja, és a 2,5 éves is tud már vele játszani. Mi szülők is szívesen leülünk velük játszani, bár az tény, hogy tetemes mennyiség kell hozzá, hogy kreatívak lehessünk.

A duplo értéktartó, sőt, néha nő az értéke az idő múlásával. 

A duplot ha gyerekünk kinőtte, el lehet adni, és máris környezettudatosak vagyunk.

A duplot használtan is lehet venni, sőt javaslom, mert újonnan nagyon drága. És máris tettünk valamit a környezetünkért.

A duplo nem megy tönkre. Hiszitek, vagy sem, én még nem láttam törött darabot. Pedig 5 éves korom óta van otthon Duplo, gyerekkoromban 5 gyerek nyúzta a készleteket, és amit én kaptam 5 évesen, azzal a 8 éves kishugom még ma is játszik. 

A duplo készleteket az ebay-en vettem, mert ott a legolcsóbb. Meglesz a Hercegnő kastély, építkezés, és sok-sok építőkocka :)

Mindenkinek szívből ajánlom :)

Megkapják a gyerekek a Playstation-t is, igaz csak a 2-t, a PS3 bőven túlnyúl a pénztárcánkon. Ezt is az ebay-en vettük, sok-sok játékkal nem sok pénzért. 

Mint anno írtam, én nagyon elleneztem, mert nem szeretem ha a gyerekek játszanak a számítógépen sem. De abban igaza van a férjemnek, hogy jobb ha PS2-őn játszanak, mintha az interneten vadásznák a játékokat. Így még jobban tudjuk felügyelni hogy mikor, és mit játszanak. Azzal egyáltalán nem értek egyet, hogy egyáltalán ne játszanak ilyesmit, mert a tiltás visszaüthet később, no meg el kell fogadni, hogy ők már ebben a digitális korban nőnek fel. Nem baj, csak meg kell találni a középutat. Ez nálunk úgy működik, hogy hétköznap nincs játék, csak abban az esetben, ha nincs lecke, időben érünk haza, és már gyakorolt Bence, de akkor is max egy óra.

Hétvégén ha nincs programunk akkor odaengedem őket a géphez 1-2 órára, de ezt az időt is megosztják egymás között. Ilyen jut is-marad is alapon igyekszem egyensúlyozni.

 

A ps2-t azért engedtem végül, mert ezzel tudnak együtt játszani. Ez nekem nagyon, nagyon fontos. Remélem nem követtem el ezzel hibát....Aztán meglátjuk, lehet hogy gyorsan túladunk rajta majd :)

Ezen kívül Bence megkapja a gördeszkáját, amiért keményen dologozott a suliban :), Katus és Lizi kapnak közösen egy babát, valamint kapnak anyutól három társasjátékot, szintén az együttjátszás égisze alatt :) Az egyik a twister, a másig a Jenga, a harmadik mondjuk nem való a kicsiknek, de mivel Bence érdeklődik iránta, ezért kellett, ez a sakk. 

Remélem annak ellenére hogy idén is sikeresen mellőztük a Barbie-My-Little pony-interaktív állatkák-transformers-és hülyénél hülyébb robotok vonalat, a gyerekek örülni fognak az ajándékoknak.

Aztán majd beszámolok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://3gyerek.blog.hu/api/trackback/id/tr852517028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása